مکان تبلیغات شما
تعرفه تبلغات کانال تلگرام خرید شارژ درخواست مطلب

راحت و بدون دردسر میان مطالب ما بگردید

کتاب آموزش برنامه نویسی با یونیتی

کتاب آموزش برنامه نویسی با یونیتی ، کتابی است جامع برای یادگیری برنامه نویسی در یونیتی به زبان های سی شارپ و جاوا اسکریپت با مثال ها و آموزش های کاربردی !

Unity Scripting Book

سطح کتاب : پیشرفته

این کتاب برای اولین بار در ایران و توسط وب سایت پلاگین بازی ساز نوشته شده و کپی برداری تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

در بخشی از این کتاب ما می خواهیم نگاهی به اسکریپت نویسی به زبان #C بیاندازیم . به طور کلی اگر چه گزینه های دیگر برنامه نویسی نیز برای توسعه دهندگان بازی در نظر گرفته شده است (چه حرفه ای و یا چه مبتدی) برای پروژه های بزرگتر با رویداد های پیچیده تر ارائه و توصیه می شود. مزایای بسیاری از جمله داشتن یک رویکرد مقاوم تر که پتانسیل بروز مشکلات را کمتر می کند و سادگی آن برای برنامه نویسی همه و همه می تواند شما را در انتخاب این زبان برنامه نویسی برای یونیتی یاری رساند. برای مثال در حالی که سی شارپ در مقابل یونیتی اسکریپت زبانی دشوارتر به شمار میرود اما در کنار همین دشواری مشکلات کد نویسی می توان کد هایی با باگ کمتر و پیچیده تر را تولید نمود در این مجموعه مقالات در ابتدا در نظر گرفته شده که خواننده دانش برنامه نویسی و حداقل یک پایه ای از برنامه نویسی را دارا می‌باشد.

در بخشی دیگر از این کتاب ما به برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت پرداخته ایم و در آن مسایلی مانند متغییرها، توابع، دستورات شرطی و … را با مثل‌های کاربردی توضیح داده ایم.

امیدواریم این کتاب بتواند شما در بازی سازی یاری نماید.

پسورد فایل فشرده شده : gamemakerplugin.ir

  1. Sam گفت:

    با سلام !
    فایل این کتاب رمز داره . لطفا و اگه مقدور هست رمز فایلو بگید.
    باتشکر

  2. علیرضا گفت:

    سلام رمز فایل gamemakerplugin.ir است

  3. ALI گفت:

    با سلام.من در اخر اموزشتان سعی کردم اسکریپت نوشته شده ۳ صفحه آخر را در یونیتی پیاده سازی کنم.اما ۴ ۳ خط اخر را ایراد می گرفت.این اسکریپتم هست.
    using UnityEngine;
    using System.Collections;

    public class EnemyAttack : MonoBehaviour {

    public GameObject target;
    public float attackTime;
    public float coolDown;

    // Use this for initialization
    void Start () {
    attackTime = 0;
    coolDown = 2.0f;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {
    if (attackTime > 0)
    attackTime -= Time.deltaTime;

    if (attackTime < 0)
    attackTime = 0;

    if(attackTime == 0){
    Attack ();
    attackTime = coolDown;
    }
    }
    private void Attack(){
    float distance =
    Vector3.Distance (target.transform.position, transform.position);

    Vector3 dir = (target.transform.position – transform.position).normalized;
    float direction = Vector3.Dot (dir, transform.forward);

    if(distance0){
    playerHealth eh=
    (playerHealth)target.GetComponent (“PlayerHealth”);
    eh.AddjustCurrentHealth (-10);
    }
    }
    }
    }

  4. ALI گفت:

    با سلام.من در اخر اموزشتان سعی کردم اسکریپت نوشته شده ۳ صفحه آخر را در یونیتی پیاده سازی کنم.اما ۴ ۳ خط اخر را ایراد می گرفت.این اسکریپتم هست.
    using UnityEngine;
    using System.Collections;

    public class EnemyAttack : MonoBehaviour {

    public GameObject target;
    public float attackTime;
    public float coolDown;

    // Use this for initialization
    void Start () {
    attackTime = 0;
    coolDown = 2.0f;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {
    if (attackTime > 0)
    attackTime -= Time.deltaTime;

    if (attackTime < 0)
    attackTime = 0;

    if(attackTime == 0){
    Attack ();
    attackTime = coolDown;
    }
    }
    private void Attack(){
    float distance =
    Vector3.Distance (target.transform.position, transform.position);

    Vector3 dir = (target.transform.position – transform.position).normalized;
    float direction = Vector3.Dot (dir, transform.forward);

    if(distance0){
    playerHealth eh=
    (playerHealth)target.GetComponent (“PlayerHealth”);
    eh.AddjustCurrentHealth (-10);
    }
    }
    }
    }
    با تشکر

  5. ALI گفت:

    playerHealth eh=
    (playerHealth)target.GetComponent (“PlayerHealth”);
    eh.AddjustCurrentHealth (-1
    این ۳ خط را ایراد می گیرد

  6. آرشام گفت:

    خوب احمق این چه فونتی هست که باهاش کتاب رو نوشتی و تبدیل به پی دی اف کردی؟

  7. محمدحسن گفت:

    سلام عالیه.

  8. آریا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    کتاب خوبی هست ولی ترخدا فونتشو عوض کنید مردم با تموم شد!
    اگه میشه یه فونت ساده و روان بزارید
    ممنون

  9. آرمان گفت:

    رمز کار نمیکنه

  10. مهدی گفت:

    سلام دوست عزیز من دنبال یک دوستی هستم که بتونه بهم در یونیتی کمکم کنه
    میخواستم آیدی تلگرامتونو بخوام که کمک خواستم کمکم کنید یا مشکل برنامه نویسی چیزی داشتم در تماس باشم.
    با تشکر.

فرستادن دیدگاه


الکسای پلاگین بازی ساز

دریافت و نصب تولبار رتبه سایت در الکسا
نام پلن مکان تبلیغات سایز پلن قیمت (تومان)
A1 بالای سایت ۴۶۸×۶۰ -
A2 بالای تمام پست ها ۴۶۰×۶۰ -
A3 بلوک چپ و راست ۱۲۰×۲۴۰ -
A4 در ادامه مطالب ۴۶۰×۶۰ -
AT تبلیغات متنی - -